Columns in de Oegstgeester Courant

Op 29 november 2012 verscheen de eerste column vanuit het Oegstgeester Kerkblad ( OKe) in de Oegstgeester Courant. Sindsdien is de column van OKe een vast onderdeel van het meest gelezen huis-aan-huisblad van Oegstgeest.

Achter die wekelijkse columns gaat een team van columnisten schuil. In dat team zoeken we een mooie mix van man, vrouw, protestant, katholiek, jong, oud, actief kerkelijk en een beetje aan de zijlijn. Een doorsnede van het kerkelijke wereldje van Oegstgeest. Dat columnisten-team schrijft om beurten onder de vlag van het maandblad OKe een column.

De columnisten zijn (natuurlijk) vrij om te schrijven wat ze willen. Wel zijn er een paar hoofdingrediënten afgesproken: zingeving, religie, muziek, natuur, bezinning en contemplatie. We hebben afgesproken dat de columns laagdrempelig, toegankelijk, intrigerend en met een beetje humor worden geschreven